Vilkas yhteistyö jatkui sidosryhmiemme kanssa

Sidosryhmätyöllämme on merkittävä vaikutus asiakkaisiimme. Tehtäviemme ja palvelujemme onnistunut toteuttaminen edellyttävät tiivistä vuorovaikutusta ja yhteistyötä sidosryhmiemme kanssa. Tärkeimpiä sidosryhmiämme ovat muut viranomaiset, ministeriöt, elinkeinoelämän järjestöt, toimialamme pohjoismaiset ja EU-virastot sekä lukuisat yhteistyökumppanit.

Edistimme sidosryhmätyön vaikuttavuutta

Yksi uuden strategiamme päämääristä on vaikuttaa verkostoissa. Strategisen ohjelman mukaisesti edistämme sidosryhmä- ja verkostotyömme vaikuttavuutta. Lue lisää yhteistyöstämme sidosryhmien kanssa vastuullisuusraportistamme.

PRH mukana palkitsemassa Vuoden Uusyrittäjää

PRH oli yhteistyökumppanina Vuoden Uusyrittäjä -kilpailussa ja mukana palkintoraadissa.
Vuoden Uusyrittäjä 2023 -palkinnon sai äänekoskelainen Kimmo Tossavainen. Hänen yrityksensä KX-Treeshears Oy suunnittelee ja valmistaa metsätyössä käytettäviä energiapuukouria.

Yleisön suosikkina palkittiin puolestaan vaativaa lastensuojelupalvelua tuottavan EHOT Oy:n yrittäjät Ville Rouhiainen, Tommi Mustonen ja Matti Kortelainen Mikkelistä.

Suomen Uusyrityskeskukset ry palkitsee vuosittain valtakunnallisen Vuoden Uusyrittäjän. Raadin valitseman yrittäjän lisäksi palkitaan yleisön suosikki avoimella nettiäänestyksellä.
Kilpailussa palkitaan yrittäjiä, joiden yritystoiminta on ollut menestyksekästä ja jotka ovat perustaneet yrityksensä Uusyrityskeskuksen avustuksella.

Kuvassa Vuoden Uusyrittäjä -palkintotilaisuudessa vasemmalta oikealle: Piia Malmberg (Suomen Uusyrityskeskukset ry), Anna Lauttamus-Kauppila (PRH), Tommi Mustonen (Ehot Oy), Matti Kortelainen (Ehot Oy), Ville Rouhiainen (Ehot Oy), Kimmo Tossavainen (KX-Treeshears Oy), Minna Sillanpää (OmaSp), Reino Meriläinen, Jari Huovinen (EK).

Vietimme Maailman henkisen omaisuuden päivää

Maailman henkisen omaisuuden päivää (World IP Day) vietetään maailmanlaajuisesti 26. huhtikuuta.

Vuonna 2023 päivän Suomen-tapahtuman teemoina olivat IPR-osaaminen Suomessa ja innovaatioiden syntyminen.

PRH oli mukana järjestämässä päivän Suomen-tapahtumaa yhdessä IPR University Centerin, suomalaisten naiskeksijöiden yhdistys QUIN Suomi ry:n, Keksintösäätiön ja Suomalaisten keksijöiden tukiyhdistyksen kanssa.

Maailman henkisen omaisuuden päivän tarkoituksena on lisätä tietoisuutta aineettoman omaisuuden (IP) ja aineettomien oikeuksien (IPR) merkityksestä sekä edistää innovatiivisuutta ja luovuutta.

Maailman henkisen omaisuuden päivän (World IP Day) Suomen-tapahtuman teemoja olivat IPR-osaaminen Suomessa ja innovaatioiden syntyminen.